Fijne werkdag

Een gratis proefplaatsing, hoe werkt dat?

Kun je niet kiezen?

Vraag een van onze experts om ondersteuning. Vul je gegevens in en wij bellen je terug.

Ergonomique voert sinds 1997 kosteloze proefplaatsingen uit, we hebben dus behoorlijk wat ervaring. Hoe werkt het? Zodra je weet wat je wil uittesten gaan we voor je aan de slag. Producten worden ingepakt, in de doos zit een pakbon en we plakken een sticker met de adresgegevens op de doos. De vervoerder haalt het pakketje bij ons op en levert dit zo snel mogelijk bij je af. Je kan meteen beginnen met testen, de meeste producten zijn heel makkelijk te plaatsen. Na een paar dagen bellen we op om te vragen naar de eerste bevindingen en hebben een aantal tips voor het gebruik. Ook kunnen we vragen beantwoorden over het product. Op dat moment maken we ook een terugbelafspraak, meestal 2 à 3 weken later zodat je ruim de tijd hebt om de producten te testen.

Wanneer we weer terugbellen en je bent er nog niet uit, kan de proef altijd verlengd worden. Het belangrijkst is dat je zeker weet of het bevalt of niet. Wanneer je voldoende tijd hebt gehad maak je de keuze om iets te kopen of niet. In dat laatste geval doe je alles weer in de doos en maken we een retourafspraak. De chauffeur komt dan de doos ophalen, natuurlijk op onze kosten. Je krijgt een bewijs van afhalen en de proef zit er op. Wil je de proef (deels) behouden? Dan zijn we blij en sturen we een factuur voor de producten die je behoudt.

Gewoon testen

Wij voeren per jaar ongeveer 75.000 proefplaatsingen uit in 7 verschillende landen. Wij merken dat mensen die nog nooit iets hebben getest bij ons zich afvragen of er geen addertje onder het gras zit? Daar kunnen wij simpel een antwoord op geven: nee. Wij sturen geen factuur als een product vies of beschadigd raakt bij de proefplaatsing, wij sturen geen factuur als een proef langer duurt dan 2 weken (of welke andere termijn ook), wij sturen geen factuur voor het uittesten van producten: Wij factureren alleen als u aangeeft dat een product goed bevalt én dat u het graag wenst te behouden.

Waarom proefplaatsing?

Ieder persoon is anders en werkt op zijn of haar eigen manier. Ergonomique gelooft niet in dé oplossing voor iedereen. Het is daarbij erg lastig om via een afbeelding op de website te bepalen of een product wel of niet geschikt is. Je loopt dan het risico dat je iets koopt waar je helemaal niet prettig mee werkt. Zonde van het geld bovendien.

Door een proefplaatsing te doen kun je op je eigen werkplek ervaren hoe het is om met een ergonomisch product te werken. Je zit nergens aan vast en bepaalt zelf of je iets koopt of niet. Dat is volgens ons de enige goede manier om ergonomisch te gaan werken.

Hoe vraag ik het aan?

Je kunt ons bellen, mailen, faxen (ja echt) of via de website direct een proefplaatsing aanvragen. Wanneer je twijfelt is bellen het meest efficiënt, omdat onze ervaren adviseurs door een paar gerichte vragen snel weten welk product het best bij welke probleemvraag hoort.

Proefpakket 3 polssteunen

Proefpakket 3 polssteunen

Proefpakket 3 x 3 polssteunen

Proefpakket 3 x 3 polssteunen