Fijne werkdag

Team

Maak hier kennis met onze ervaren ergonomische adviseurs. Zij helpen u om onze producten optimaal te gebruiken. Als u een van onze producten op proef hebt genomen, nemen zij na enige tijd contact met u op om te informeren naar uw ervaring en om u een aantal praktische gebruikstips te geven. Uiteraard kunt u hen elke vraag stellen over het gebruik, de proefperiode, hoe het product aan te schaffen of te retourneren. Zij wensen u een fijne werkdag!

Managementteam

Ernie Hiemstra

Ernie Hiemstra

Eindverantwoordelijke

Als directeur ben ik in de basis eindverantwoordelijk voor de continuïteit van Ergonomique. Mijn voornaamste uitgangspunt hierbij is dat alle mensen die met Ergonomique (onze klanten) en voor Ergonomique (onze medewerkers en lever- anciers) werken dit met interesse en enthousiasme doen. Dat is mijn interesse en maakt mij enthousiast!

Ergonomique is mijn vierde “kind”. Thuis heb ik drie enthousiaste rakkers (en een lieve vrouw) die ook mijn aandacht vragen!

ernie.hiemstra@ergonomique.nl
+3140-7505602

Gabry Cramm

Gabry Cramm

Manager Operations

Ik ben al betrokken bij Ergonomique sinds haar oprichting in 1996. Drie jaar later ben ik officieel in dienst gekomen. Als Manager Operations ben ik verantwoordelijk voor alles behalve de verkoop. De functie omhelst de volgende vakgebieden; Logistiek, Finance, HRM, IT & Facilities. In 2006 heb ik mijn MBA studie met succes afgerond. Door deze praktijkgerichte studie ben ik als manager zeer gegroeid.

Ergonomique voelt als mijn kind en ik ben erg trots op haar prestaties, met name de afgelopen jaren. Wij hebben inmiddels een fantastisch team aan medewerkers zitten. Ik ben loyaal, flexibel, integer en kan goed plannen, aansturen en organiseren. Drie mooie kindjes vervullen mijn grootste wens en verrijken mijn leven. Als hobby’s heb ik fotografie, DVD series kijken en lekker uit eten gaan.

gabry.cramm@ergonomique.nl
+3140-7505601

Renout Rolfes

Renout Rolfes

Commercieel Manager

Sinds 2005 ben ik werkzaam bij Ergonomique. De laatste 7 jaar als Commercieel Manager. De focus ligt op het leveren van hoogwaardige ergonomische producten aan mensen binnen organisaties. Ik ben er van overtuigd dat een gezonde en comfortabele werkplek bijdraagt aan het succes van een bedrijf. 

De komende jaren wil ik verdere expansie richting de Franstalige en Engelstalige landen in Europa realiseren.

renout.rolfes@ergonomique.nl
+3140-7505604

Ergonomisch Adviseurs

Ton

Ton

Ergonomisch Adviseur

Na een aantal jaren als vertegenwoordiger op de baan werk ik al 15 jaar voor Ergonomique als adviseur. Ik probeer met veel enthousiasme mijn kennis en ervaring over te dragen zodat iedereen een goede werkhouding heeft.

Ik ben bijna 20 jaar getrouwd met mijn vrouw Astrid en wij reizen graag. Ook zwem en wandel ik met veel plezier en ik houd van het bourgondische leven.

ton@ergonomique.nl
+3140-7505648

Patrice

Patrice

Ergonomisch Adviseur

Van alle medewerkers op de binnendienst ben ik het kortst in dienst. Ik spreek naast Nederlands ook vloeiend Frans, zodat ik in beide talen de klanten te woord kan staan.

Ik vind het belangrijk dat de producten van Ergonomique van hoge kwaliteit zijn en lang meegaan. Comfort op de werkplek is erg belangrijk en ik probeer de klanten een goede oplossing te bieden.

patrice@ergonomique.nl
+3140-7505642

Sophie

Sophie

Ergonomisch Adviseur

Advies geven over ergonomie en onze producten doe ik het allerliefst.

Ik ben Sophie, geboren en getogen in Frankrijk en sinds 1990 ben ik getrouwd met een Nederlandse man en woon ik in Nederland. Natuurlijk houd ik me bezig met alle Franstalige gebieden.

Vive le Français!

sophie@produits-ergonomique.fr
+3140-7505649

Claudia

Claudia

Ergonomisch Adviseur

MariŽlle

MariŽlle

Ergonomisch Adviseur

Martine

Martine

Ergonomisch Adviseur

Als Belgische verricht ik al een tijd grensoverschrijdende werkzaamheden bij Ergonomique. Met mijn gezin ben ik woonachtig in het mooie 'Belgische' Limburg.

Ik begeleid voornamelijk de proefplaatsingen in Vlaanderen maar maak soms uitstapjes naar Nederland en Brussel. Het valt soms niet mee met zoveel Hollanders hier maar ik tracht ze langzaam wat beschaving bij te brengen.

martine@ergonomique.nl
+3140-7505646

Lynda

Lynda

Ergonomisch Adviseur

Annerieke

Annerieke

Ergonomisch Adviseur

Aurore

Aurore

Ergonomisch Adviseur

Daniele

Daniele

Ergonomisch Adviseur

Marie Fourcadier

Marie Fourcadier

Ergonomisch Adviseur

Projectbureau

Stefanie

Stefanie

CoŲrdinator Projectbureau

Vrij snel na het behalen van mijn MEAO opleiding ben ik in dienst gekomen bij Ergonomique, nu alweer 15 jaar geleden. Onder mijn takenpakket valt o.a. het verwerken van de buitenlandse verkoop- resultaten, de facturatie, het aansturen van onze magazijnen, het behandelen van de reclamaties en het uitvoeren van diverse afloopcontroles.

Ik ben zeer trouw en loyaal, dat blijkt wel uit het feit dat ik nog steeds bij mijn eerste werkgever werk en ook nog steeds samen ben met mijn eerste vriendje. Inmiddels hebben wij twee schattige zoontjes. Mijn passie is basketbal. Ik speel bij de Yellow Sox uit Bakel in (uiteraard) door Ergonomique gesponsorde tenues.  

stefanie.derks@ergonomique.nl
+3140-7505605

Nancy

Nancy

CoŲrdinator Projectbureau

Binnen Ergonomique ben ik met name verantwoordelijk voor het list management, het verwerken van alle lead resultaten en de planning rondom te versturen proefpakketten. Wat ik leuk vind aan mijn functie is de hoge mate van zelfstandigheid en de mogelijkheid om bij te dragen aan structurele verbeteringen.

Daarnaast is er binnen Ergonomique een prettige werksfeer en voel ik me zeer betrokken en verantwoordelijk voor ons bedrijf. In mijn vrije tijd houd ik me bezig met mijn gezin en ben ik bestuurslid van honkbalvereniging HSCN in Nuenen.

nancy.groenemans@ergonomique.nl
+3140-7505605

Evelijn

Evelijn

Assistent CoŲrdinator

Voor het retourmanagement moet je bij mij zijn. Het gehele traject valt onder mijn verantwoordelijkheid. Denk hierbij aan het aanleveren van opdrachten aan onze vervoerders, het verwerken van de door het magazijn gescande bestanden maar ook het opvolgen en afwerken van problemen in de verzendingen. Daarnaast ondersteun ik Nancy en Stefanie bij hun werkzaamheden.

In 2003 ben ik in dienst gekomen van Ergonomique. In 2006 ben ik even een half jaar weggeweest omdat het gras bij de buren groener leek. Als snel had ik spijt en miste ik mijn werk en mijn collega’s. Gelukkig dacht Ergonomique daar ook zo over en kon ik weer in mijn oude functie aan de slag. Mijn gezin staat bij mij op de eerste plaats. Ik geniet van het moederschap en mijn twee lieve kindjes.

evelijn.vanmierlo@ergonomique.nl
+3140-7505605

Margo

Margo

Telefoniste/Receptioniste

Het visitekaartje van Ergonomique; dat ben ik! Het beantwoorden van de telefoon, ontvangen van bezoekers, verwerken van alle post en verzorgen van correspondentie naar onze klanten behoort tot mijn taken.

Daarnaast ondersteun ik Gabry met financieel administratieve taken. Omdat ik ben begonnen als verkoper en sinds een jaar deze kans heb gekregen zie ik mezelf ook als spil tussen de twee afdelingen van Ergonomique. De uitgebreide kennis die ik heb opgedaan in mijn vorige functie maakt mij de beste kandidaat voor deze functie.

Ik heb drie puber dochters, fantastische meiden waar ik ontzettend trots op ben. Daarnaast heb ik een liefde voor fotografie. In mijn vrije tijd zie je mij dan ook vaak met mijn camera om mijn nek.   

secretariaat@ergonomique.nl
+3140-7505600

Elke

Elke

Customer Service Medewerker

Ik ben, zeg maar, de klantenservice voor onze Duitstalige klanten. Voor alle aftersale vragen, problemen en uitdagingen kunnen ze bij mij terecht. Zowel telefonisch als schriftelijk. Ik ben servicegericht, accuraat, sociaal, heb doorzettingsvermogen en kan goed onderhandelen. 

In 1996 ben ik naar Nederland verhuisd en heb ik me gericht op mijn gezin. Na enkele jaren was ik er weer aan toe om me op de arbeidsmarkt te begeven. Ik had behoefte aan collega’s, waardering en uitdaging. Dat alles vond ik bij Ergonomique. In mijn vrije tijd houd ik me bezig met mijn twee pubers. Daarnaast houd ik ontzettend van lekker eten; zelf koken maar ook gezellig uit eten op zijn tijd.

elke.scharrer@ergonomique.nl
+3140-7505662

Nathalie

Nathalie

Customer Service Medewerker

Als administratieve duizendpoot ondersteun ik mijn collega’s op het projectbureau bij hun administratieve taken. Ik ben de jongste medewerker op de afdeling. Het leuke aan mijn werk vind ik de afwisseling. Naast mijn eigen vaste taken heb ik de rol om bij te springen daar waar nodig door bijvoorbeeld verlof, ziekte of achterstanden.  

Ik ben moeder van drie zonen. Ik geniet volop van hen, maar vind het ook heerlijk om weer aan het werk te zijn. Ik ben Ergonomique dankbaar voor de kans die ze mij hebben gegeven.

  nathalie@ergonomique.nl

Maria

Maria

Dataspecialist

Ik ben graag met data bezig en bij Ergonomique probeer ik de data die sinds 1996 verzameld zijn op 1 lijn te zetten. Door de data op een goede manier te presenteren creëer je vaak nieuwe inzichten.

Dat vind ik heel erg leuk en interessant en mijn doel is om de ontvangers alert te maken en houden. Door samen naar cijfers te kijken komen er namelijk vaak weer nieuwe ideeën en dat is alleen maar goed omdat men dan dingen van een andere kant kan gaan bekijken.Zo valt er voor ons allemaal altijd nog genoeg te leren en ontdekken.

 Naast deze baan heb ik thuis een mooi gezin met 2 kinderen die ook graag meedenken en zo zie je dat we nooit te oud zijn om iets te leren.

Cornelia

Cornelia

Customer Service Medewerker

Um die deutsche Sprache nicht ganz zu verlernen, arbeite ich seit 2017 im deutsprachigem Kundenservice bei Ergonomique. Diesen angenehmen Arbeitsplatz erfülle ich in von Montag bis Mittwoch in Teilzeit. Ich schätze meine Kollegen und diesen flexiblen Arbeitsplatz sehr.

Im Sommer 2010 habe ich die ehemalige Hauptstadt in Deutschland verlassen und lebe seitdem in den Niederlanden. Seit 2012 bin ich glücklich mit meinem niederländischem Ehemann verheiratet.  Unser 4-jähriger Sohn ist unser ganzer Stolz, welcher mich in meiner Freizeit natürlich gut beschäftigt. Voller Begeisterung lebe ich in den Niederlanden und genieße täglich von Land und Leute.

cornelia@ergonomique.de
+3140-7505662

Marie Cadet

Marie Cadet

Customer Service

D’un naturel dynamique, je suis curieuse et aime apprendre de nouvelles choses. L’expatriation est une aventure récente pour moi, j’ai choisi les Pays-Bas car il y fait bon vivre et les néerlandais sont accueillants. Je suis originaire de Normandie, mon conjoint également : nous vivons cette aventure à deux!

Chez Ergonomique, je mets en œuvre mes capacités d’organisation pour gérer les démarches administratives avec la France, la Belgique et le Luxembourg ; ainsi que mes aptitudes en communication pour échanger avec les clients. Ergonomique m’encourage à apprendre le néerlandais en plus de l’anglais que je maîtrise déjà, j’ai d’ailleurs commencé un cursus d’apprentissage du néerlandais récemment. Chez Ergonomique, j’ai trouvé le parfait accord entre un bien-être au travail et une vie privée épanouie.

administration@produits-ergonomique.fr
+3140-7505651

Ashley

Ashley

Logistiek Medewerker

Het magazijn van Ergonomique is mijn domein. De in- en uitgaande goederenstromen worden door mij beheerst waarbij een zorgvuldige behandeling van de producten en pakketten voorop staat. Ik geniet van de zelfstandigheid en verantwoordelijkheid die ik heb.

 Mijn veelzijdige liefde voor muziek is te horen als je mijn magazijn binnen stapt. Jazz, klassiek, pop of  rock, je kunt het zo gek niet bedenken of het staat op mijn playlist. In 2012 ben ik als Amerikaanse voor de liefde naar Nederland geëmigreerd. Gelukkig heb ik snel een baan gevonden waar ik op mijn plaats ben en waarmee ik mijn bijdrage aan de maatschappij kan leveren.